Rynek tekstylny w Europie i w Polsce, czyli o preferencjach konsumentów branży odzieżowej

Data publikacji artykułu: (19-04-2018)

We wszystkich europejskich krajach, w tym również w Polsce, branża odzieżowa szybko się rozwija. Przybywa sklepów, których ofertą zainteresowanych jest wielu klientów. Dynamikę wzrostu potwierdzają przeprowadzone na terenie Unii Europejskiej badania, w których podsumowano dwa ostatnie lata zmian na rynku.

Wydatki na odzież w poszczególnych krajach Europy kształtują się równie, Polska znajduje się w środku rankingu. Zdecydowanie częściej kupują kobiety, a wśród spontanicznie wybieranej odzieży jest lekka na sezon wiosenno-letni. Miejscem dokonywania zakupów są zarówno sklepy stacjonarne, jak i Internetowe.

Jak kształtuje się branża odzieżowa w krajach Unii Europejskiej, a jak w Polsce? Jakie są preferencje klientów na poszczególnych rynkach? Zachęcamy do przeczytania artykułu i zapoznania się z infografiką: Rynek tekstylny w Europie i w Polsce, czyli o preferencjach konsumentów branży odzieżowej.



Przejdź do aktualności